Koníci z časopisu Dekor

 Je to snad první věc, kterou jsem vytvořila podle předlohy z nějakého časopisu. Časopis Dekor jsem si strašně zamilovala, protože se věnuje přesně těm odvětvím ruční tvorby, které zajímají i mě a zárověň miluji výrobky ve stejném duchu, jako jsou v tomto časopise.

Před pár dny jsem si koupila druhé číslo vydané v tomto roce a když jsem jím listovala, Magdalenka nadšeně jmenovala, co se jí líbí, co je roztomilý a co "yrobíme" (vynechává "v" 🙈). Včera večer jsem měla chuť vyrobit nějakou rychlovku a do očí mi padli ti koníci. A bylo jasno. Původně měl být jen jeden, ale dcerka má teď období, kdy každá postavička, plyšáček... prostě všichni, musí mít kamaráda. A tak jsem nastřihla rovnou dva, aby měla na hraní rovnou páreček.





2 comments

  1. Já se Magdalence nedivím, byla bych taky nadšená!
    Přeji hezké jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milé zastavení a slova 😊 Hezké jarní dny i Vám, snad už bude lepší počasí.

      Vymazat

s radostí,

Tvořiduše.