Něžní králíčci

 


Navrhování a tvorba hraček byl můj sen od narození dcery. Od dob, kdy jsem pronikla díky ní do dětského světa, který mne naprosto pohltil a já zjistila, že je mi mnohem bližší než svět dospělých. Vvtu chvíli jsem pochopila, proč nemám ani příliš přátel. Protože si s dospělými prostě příliš nerozumím.

Ale u tvorby hraček jsem narazila na problém zvaný CERTIFIKÁTY. Bohužel není v mých silách a finančních možnostech si je zaplatit, abych mohla své hračky prodávat. Trvalo mi dlouho, než jsem se s tím smířila...Vlastně ne, pořád jsem se s tím nesmířila. Ale rozhodla jsem se, že je budu dál tvořit alespoň pro své potěšení a potěšení mých dětí. A možná bych mohla na tyto své hračky vytvářet alespoň návody, co myslíte?

Před pár dny jsem dostala hroznou chuť nějakou postavičku vytvořit. A tak jsem vzala papír, tužku a navrhovala. Vznikl návrh králíčka, kde jsem nakombinovala šití, háčkování i vyšívání. Na zkoušku jsem jej nastřihla ze starého prostěradla. Neměl být vlastně ani původně dodělaný, ale dcerka ho uviděla a řekla, že ho chce. A jsem za to hrozně ráda, nakonec si myslím, že se moc povedl. Vyšila jsem na něj motivy, o kterých dcerka často mluví, kreslí je nebo se jí nějakým způsobem dotýkají. 


Pár věcí jsem chtěla na králíčkovi poupravit, a tak jsem střih trochu předělala a nastřihla nového. Tentokrát jsem už zvolila světle šedý len, protože len já miluji. 



Králíček byl během jednoho dne na světě a jsem z něj prostě paf. Bude umístěný v mé sbírce šitých dekoračních hraček v mém pracovním koutku. Ještě ale vlastně není úplně hotový, protože pro něj plánuji ještě pár doplňků. A kvůli nim nemá na těle výšivku, jako má bílý králíček.




Tak co, líbí se vám?



4 comments

  1. Králíčci se mi líbí moc.Jsi šikovná a nápaditá.Na ruční práce teď musím na nějakou dobu zapomenout.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee to je škoda, ale mě to brzo čeká na nějaký čas taky - budu mít druhé miminko, tak asi nebudu vědět, kam dřív skočit, tak řádím zeď, než porodím 🙈 a děkuji moc za pochvalu i komentář.

      Vymazat
  2. Nemám slov - jsou prostě kouzelní!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat

s radostí,

Tvořiduše.