Malý fotograf


Chvíli to trvalo, ale konečně mohu říct, že jsem svého dekoračního ušáka dodělala. Věděla jsem, že ho chci ještě nějak dotvořit, ale stále mi na něm něco nesedělo. Šálu, byť takovou jednoduchou věc, jsem dělala několikrát. 

Že ušák dostane vyšívaný foťáček, jsem věděla už od začátku. Předlohou mi byl foťáček z časopisu Dekor.


Tak co na něj říkáte?



A ještě jsem na instagramu založila nový výběr stories s názvem "Materiály", kam budu dávat tipy na příze včetně čísel, jaké jsem použila, na látky, bavlnky, atd. Inspirovala jsem se tím u jedné německé háčkařky.

Pro ty, kdo nemá instagram, to budu vkládat i do článků sem.



1 comment

  1. Tvořivá duše, zdravím. Přišla jsem poděkovat za návštěvu na mém blogu. Ušáček je prima, líbí se mě jeho foťák. Len je úžasný materiál, ráda ho používám. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

s radostí,

Tvořiduše.