Když se rozhodnete fotit králíčka

 Plán: Nafotit jarní květinové pózovací fotky se Scoobym v košíčku, krása co?

Realizace: člověk míní, králíček mění 😀 … Vše bylo totiž nakonec úplně jinak 😀

CO MUSÍTE PODSTOUPIT ABY VZNIKLO ALESPOŇ TOTO?



To se právě dozvíte 😀

Tak jo, vše naaranžováno a připraveno. Veděla jsem, že to bude chtít hodně trpělivosti, protože králíčkům člověk neporučí. a tak jsem připravila i manžela, který mi asistoval, protože ten při focení té trpělivosti moc nemá 😀

Nejdříve jsme vyzkoušeli vyčkávací taktiku, protože většinou je Kubíček hooodně zvědavý, když vidí něco nového nebo nějakou změnu prostředí. Miluje to.



Čekali jsme…čekali jsme dlouho 😀 K mému velkému překvapení se ke košíčku s květinami ani nepřiblížil. Tak dej kubíčka do košíčku, říkám manželovi. Věděla jsem, že se mu tam moc líbit nebude a že budu mít na vyfocení jen chvilku. Jsem připravená.


Ehm…Tak asi ne 😀

Jsem zastáncem toho, že ušák by se neměl zbytečně stresovat, takže při druhém pokusu už by se nervoval a tak jsem si řekla, že zkusíme znova vyčkávací metodu.

Čekáme.

Čekáme.

Čekáme. Scooby oblejzá psy.

Čekáme.

Jééé hele, blíží se k nám. Připravím foťák.


Scooby se očividně začal nudit. 😀

Rozházeli jsme po podlaze kolem dekoru sušené mrkvičky. Nejdřív nezájem. Následovalo zaujetí mrkvičkami, ale šikovně si ke mně stoupl zadkem. Nakonec ho manžel trochu odpinkl, aby se otočil a vznikly tyto dvě fotografie.



Scoobyho papání mrkviček děsně unavilo 😀 A tak hodil tlapky na ramena a šel si lehnout na svůj oblíbený kobereček 😀 To ale netušil, že toho krásně využiju 😀 Ale když on spí, tak je mu všechno putna…Věděla jsem, že mám plno času, nasadila jsem na tělo foťáku manuální starý objektiv a tak jsem si hrála a fotila 🙂Vznilky nádherně něžné fotografie 🙂 Co z toho plyne na závěr? Že někdy je lepší nic neplánovat. A když už plánujete, připravte se předem, že to nemusí vyjít, abyste nebyli zklamaní. Já zklamaná rozhodně nebyla a nejsem. Užili jsme si plno legrace a vznilky zatím jedny z jeho nejhezčích fotografií a už se těším, až se uvidím vytištěné 🙂







0 comments

s radostí,

Tvořiduše.