Jedině příroda dělá velké věci zadarmo

 


Miluji babí léto. Miluji, když svítí sluníčko, které už není tak silné jako v létě. Miluji, když můžu mít mikinu nebo svetr a není mi horko. A včera bylo přesně takové počasí. Bylo tak nádherně, že mne to vytáhlo i po náročném pracovním dni na procházku a udělat pár testovacích snímků přírody. Vydala jsem se tedy pouze po našem sídlišti, ale je udržované, takže se tu najde mnohdy více objektů k focení než v divočině. Včera jsem byla vždy ve spráný čas na správných místech a zapadající sluníčko nádherně čarovalo. bzvláště zvědavá jsem byla na focení v protisvětle, ale ukázalo se, že to není žádný problém. Většina fotografií mají pouze minimální úpravy. Některé nemají žádné. Myslím, že foťáček obstál na jedničku….Vím, že se budu zase opakovat, ale jsem opravdu nadšená. Především z ostrosti.

„Jedině příroda dělá velké věci zadarmo.“















0 comments

s radostí,

Tvořiduše.