Jsem v sedmém nebi!

 

Včera jsem si byla vyzvednout balíček. Balíček, na který jsem se víc než šíleně těšila. Je tomu totiž nějaký čas, kdy jsem se zamilovala do jednoho instagramového účtu s překrásnými obrázky…

Nevím, jak se tomu stylu říká, možná prostě korejský. Každopádně jsem mu naprosto propadla a hltala každou ilustraci.

K mému milému překvapení jsem zjistila, že v tomto duchu existují i omalovánky. A ty jsem prostě MUSELA mít, to dá rozum. A tak jsou doma!

Four seasons je omalovánková kniha plná těch nejútulnějších obrázků, jaké si jen dokážete představit. Nebo tedy alespoň já. Tyhle obrázky jsou pro mne velmi inspirativní.

Zde maličká ukázka…Je trošku škoda, že v textu si moc nepočtu, ale co, hlavní jsou ty obrázky.




Anne of green gables, tedy Anna ze zeleného domu,  jsou druhé úžasné omalovánky, které mi přišly. Nejen, že jsou překrásně ilustrované, ale strašně se mi líbí ta dějovost. Po vymalování máte vlastně knihu – krásně ilustrovanou zkrácenou verzi Anny. Oceňuji také, že text je v knize přeložen i do angličtiny.



No a jako poslední věc jsem v balíčku měla na zkoušku pár kusů japonských pastelek IROJITEN. Jsou designově krásné, bílé a přijdou vám neořezané. Jsem velmi zvědavá, jak se s nimi bude pracovat. Koupila jsem je na doporučení z FB skupiny Pastelka. Chtěla jsem tip na tvrdší pastelky se zemitými odstíny. Takže…uvidíme!




0 comments

s radostí,

Tvořiduše.